Re: Windows 7 i dyski SATA (dynamic)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 22:12:01 MET DST

> Dyski wykrywa jako dynamic, a nie basic.

A co jest przyczyną takiego zachowania? Jakiś błąd na etapie instalacji systemu?
Czy te dyski były podłączone na etapie instalacji systemu?

Jak do kompa z działącym sytemem Win7 podłączyć kolejny dysk SATA, tak aby
system widział go normalnie, jako niezależny dysk, z jego partycjami i ich
zawartością?

Dla mnie przenoszenie duzych ilosci danych na dyskach SATA (podłaczanych przez
SATA) to podstawa na co dzień. Win7 miałem tylko przez chwilę w wersji RC1
(Ultimate) i tam opisanego problemu z całą pewnością nie było. Mam też Win7 Home
prem. w laptopie, ale tam nie mogę podłaczyć dodatkowego dysku przez SATA więc
nie sprawdzę.

Dzięki,

latet