Re: [Win7] Najlepszy driver do bluetootha USB

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 21:07:15 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p77gt5sa3igt.dlg@kwinto.prv...

> Nie, wszedłem tylko na stronę z opisem zakupionego produktu, tam był
> link do tych sterowników. O, tutaj:
> http://www.trust.com/products/productdrivers.aspx?artnr=16008

...to jest Widcomm ze sterownikami do niewielu urządzeń, głównie Broadcoma. Z
CSRem nie chce współpracować (ponoć do wersji 5.1 jeszcze chciał).

> Już po zainstalowaniu softu zrobionego pod Trust ściągnąłem najnowszą
> wersję BlueSoleil bezpośrednio ze strony Broadcom:
> http://www.broadcom.com/support/bluetooth/update.php

Michale, nie okłamuj petenta. Ze strony Broadcoma nie ściąga się Bluesoleila
firmy IVT tylko Widcomma firmy Broadcom - to zupełnie inny Stack jest. I ten
powyższy apdejt zadziała tylko wtedy, jak masz urządzenie z czipem Broadcoma.
Z innymi nie pójdzie, nawet jak starszego Widcomma zainstalujesz siłą.

> W efekcie mam uruchomioną obsługę wszystkich najważniejszych usług, a
> zamiast Generic BT Radio pojawiło się urządzenie Broadcom 2046 Bluetooth
> 2.1+EDR USB Dongle.

No właśnie. Wcale nie takie badziewie jak ci się wydawało. Ino żadna w tym
zasługa firmy Trust.