Re: film "w pionie"

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 04 Jun 2010 - 20:54:54 MET DST

> Ojej. Chodzi o to, że jak Ci się zmieni z 4:3 na 3:4 to się nic nie
> dzieje takiego, co wymuszałoby kadrowanie i inne cuda.

No jeżeli nie przeszkadza Ci, że nagle film jest pionowy, to luz. Choć
nie jestem przekonany, czy każdy odtwarzacz to chwyci, ale to już
faktycznie techniczny aspekt. Natomiast jak żona część rzeczy mi
nakręciła w pionie, to kadrowałem, żeby pasowało do reszty filmów.
Dla mnie byłoby dziwne, jakby nagle pojawiało się coś nie pasujące do
całości.

--
Przemysław Adam Śmiejek