Re: film "w pionie"

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Jun 2010 - 16:19:39 MET DST

Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał(a):
> Bzdura. Kadr aparatu jest prostokątny.
> Jak nie wierzysz, zrób sobie zdjęcie (film to sekwencja zdjęć) pionowo i
> poziomo i porównaj.

Ojej. Chodzi o to, że jak Ci się zmieni z 4:3 na 3:4 to się nic nie dzieje
takiego, co wymuszałoby kadrowanie i inne cuda. Chyba, że jak pisałem,
bardzo Ci zależy żeby nadal było 4:3, to sobie wtedy wycinasz.Większość
użytkowników obróci sobie film tak samo jak obracają zdjęcia.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/