Re: Sterowniki pod XP

Autor: squirs <squirs_at_cut.gmail.com>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 09:55:31 MET DST

W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

> [...]

Witam
Sterowników pod XP nie szukaj na stronach HP, są bardzo skąpi w
sterowniki pod inny system niż dany model miał zainstalowany system przy
sprzedaży, więc nie będziesz miał tylko problemów ze znalezieniem
sterowników pod Vistę do tego modelu.
Szukaj sterowników na stronach producentów poszczególnych podzespołów,
np. karty dźwiękowej czy karty WiFi itp.
A XP wcale nie ma w sobie wielu sterowników do urządzeń, no chyba że ten
kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster
128PCI, tego typu sterowniki faktycznie XP posiada...

--
Pozdrawiam