Re: Sterowniki pod XP

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 19:37:43 MET DST

Użytkownik "squirs" <squirs@cut.gmail.com> napisał w wiadomości
news:hu2edl$deh$1@inews.gazeta.pl...

> Witam
> Sterowników pod XP nie szukaj na stronach HP, są bardzo skąpi w sterowniki
> pod inny system niż dany model miał zainstalowany system przy sprzedaży,
> więc nie będziesz miał tylko problemów ze znalezieniem sterowników pod
> Vistę do tego modelu.
> Szukaj sterowników na stronach producentów poszczególnych podzespołów, np.
> karty dźwiękowej czy karty WiFi itp.
> A XP wcale nie ma w sobie wielu sterowników do urządzeń, no chyba że ten
> kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster
> [...]

Jest dokładnie tak jak piszesz. Mam dośiadczenie w instalacji XP na
Pavilionie dv6510ew. Stery z suportu HP to tylko lichy dodatek. Przede
wszsytkim trzeba sprawdzić producenta czipsetu płyty głównej i z zewnątrz
ściągnąc paczkę ze sterami.

Zacząłem od uaktualnienia BIOS, potem był sterownik do płyty gł. "NVIDIA
Windows XP nforce Driver". Jeśli dobrze pamiętam jest na stronie supportu
HP, ale trzeba go znaleźć przez wyszukiwarkę. Sterowniki do grafiki
ściągnąłem ze strony nvidii, dźwięk zainstalowałem z HP, ale wcześniej
potrzebna była poprawka kb888111 od MS. Postałem urządzenia - lan, wifi,
bluetooth, touchpad normalnie ze strony HP. Z tego co pamiętam bluettoth i
wifi nie chciały banglac w polskiej ersji językowej - gładko za to
zainstalowały się z angielskiej. W każdym bądź razie Windows XP działał
ładnie i bez wykrzykników. Podziałałem trochę by... wrócić do Visty, bo
byłem jej użtkownikiem od kilku miesięcy i XP już mi nie pasował ;)

pzdrw
gl12d4