Re: windows 7 i zapisywanie pliku na dysku udostępnionym

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 27 May 2010 - 22:36:22 MET DST

Dnia Thu, 27 May 2010 21:10:17 +0200, BQB napisał(a):

> Będę mógł to sprawdzić dopiero jutro. A jeśli się zapisują, to jak to
> wyłączyć?

Wtedy trzeba nadać prawa zapisu dla folderu nadrzędnego do edytowanego
dokumentu, temu userowi, który uzyskuje dostęp zdalny. Wówczas system
nie będzie musiał korzystać z protezy w postaci usługi folderów
wirtualnych. A któremu userowi - tego dowiesz się przy pomocy
fsmgmt.msc.

Ale to tylko hipoteza, nie spotkałem się jeszcze z takim zachowaniem
przy dostępie zdalnym. Co innego lokalne aplikacje niezgodne z Vistą/7 -
to dla nich powstał ten mechanizm.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/