Re: windows 7 i zapisywanie pliku na dysku udostępnionym

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 28 May 2010 - 18:33:45 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Wtedy trzeba nadać prawa zapisu dla folderu nadrzędnego do edytowanego
> dokumentu, temu userowi, który uzyskuje dostęp zdalny. Wówczas system
> nie będzie musiał korzystać z protezy w postaci usługi folderów
> wirtualnych. A któremu userowi - tego dowiesz się przy pomocy
> fsmgmt.msc.
>
> Ale to tylko hipoteza, nie spotkałem się jeszcze z takim zachowaniem
> przy dostępie zdalnym. Co innego lokalne aplikacje niezgodne z Vistą/7 -
> to dla nich powstał ten mechanizm.

Jednak to nie to, w tym katalogu nie ma żadnych plików, ale znalazłem
rozwiązanie - prawy klawisz na pliku i wybranie synchronizuj i wybranie
odpowiedniej akcji - nie zapisuj. Ciekaw jestem, gdzie są te pliki
przechowywane, bo biorąc właściwości danego pliku, nie ma informacji, że
plik jest dostępny offline.

Gdzie te informacje o synchronizacji są zapisywane i jak to całkowicie
wyłączyć na przyszłość?