Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 15:34:31 MET DST

Piotr Palusiński in news:4bf53bf8$0$17105$65785112@news.neostrada.pl
[...........]
> Niektóre foldery systemowe takie jak: Pulpit, Moje Obrazy, Moje Dokumenty
> mozemy przeniesc w dowolne miejsce za pomoca programu Folder Redirector.
> http://windowsxp.mvps.org/folderredirector.htm

gdy przenosi sie pulpit bedac zalogowanym na konkretnym koncie:

czy jest tak, ze
- zaklikuje sie co trzeba w tym programie,
- potem restart
- i po restarcie,zalogowaniu ukazuje sie _dokladnie_ ten sam pulpi co do
zawartosci, oczywiscie ma porozrzucane elementy (bo ich porzadek zapisany
rejestrowo dla innego polozenia katalogu pulpit). Tylko odpowiedni podglad
pozwala stwierdzic, ze pulpit lezy juz na innej partycji.
Tak powinno byc?