zapamietywanie hasel sieciowych w grupie roboczej

Autor: DK <_at_wp.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 15:02:34 MET DST

Witam,

prosze mi podpowiedziec bo juz zglupialem i nie wiem gdzie szukac
odpowiedzi.. mamy taka sytuacje: komputery w sieci, na kilku znich jest
udostepniony jakis zasob(drukarka,katalogi). Podczas logowania sie do
jednego z komputerow sieciowych, pokazuje sie monit o wpisanie nazwy i
hasla uzytkownika oraz pole aby zapamietac haslo. Tu wszystko dziala
tak jak nalezy i nie ma z tym zadnego problemu. Ale co zrobic czy tam
jak cofnac jezeli uzytkownik zaptaszkował opcje "zapamietaj haslo" a
potrzeba jest zalogowanie sie na innego uzytkownika ? np uzytkownik
logował sie na koncie goscia a teraz chce na jakims innym lokalnym.

Czyli, gdzie są przechowywane informacje, o tym pod jaka nazwa i haslem
uzytkownik loguje sie do innych komputerĂłw w sieci w grupie roboczej i
jak te informacje mozna wykasowywać ?

Pozdrawiam
dk