Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 15:41:17 MET DST

In news:3oiirnrl59vk$.ene5c1nkfzwk$.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmacwytnij@o2.pl> typed:

> A jednak trzeba dłubnąć w rejestrze. Czułem to. Ale dzięki za info,
> wykorzystam przy jakiejś okazji.

Nie musisz dłubać w rejestrze, możesz go przenieść za pomocą Folder
Redirector.
Niektóre foldery systemowe takie jak: Pulpit, Moje Obrazy, Moje Dokumenty
mozemy przeniesc w dowolne miejsce za pomoca programu Folder Redirector.
http://windowsxp.mvps.org/folderredirector.htm
Na poczatku "Backup shell folder path" powstanie plik .reg, który mozna
kliknac gdy sie cos sknoci albo nam sie znudzi inna lokalizacja.
Jezeli nie chcemy korzystac z powyzszego programu, mozemy przenies specjalne
foldery za pomoca rejestru.