Re: youtube resetuje komputer

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 19 May 2010 - 15:29:41 MET DST

> Czy na wszystkich przeglądarkach? (I w jakiej w ogóle)

IE8, Firefox, Opera.
Teraz sprawdziłem Chrome. I jest mała zmiana: zamiast resetu wyskoczył
bluescreen IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Bez żadnych cyferek ani nazwy pliku
jednak.

> Miałem sytuację... wszelkie testy wypadały idealnie. A filesystem
> średnio dwa razy na tydzień wysypywał się w kaszkę.

> Typowy objaw przezegarowania

Komputer nie jest podkręcony. Zasilacz jest tylko 96W
http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Miniaturowa_obudowa_-_Modecom_Feel_302-2910.html
ale spróbuję go odpalić na normalnym, dużym zasilaczu.

--
Azarien