youtube resetuje komputer

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 19 May 2010 - 10:31:55 MET DST

Dziwny przypadek: wejście na YouTube powoduje sprzętowy reset komputera.
Strona się otwiera, filmik mogę uruchomić, niby wszystko działa, ale 10,
góra 30 sekund później następuje reset.

Dotyczy to (jak na razie) tylko tej strony; reklamy flashowe ani inne
serwisy video (np. dailymotion) chodzą stabilnie. Komputer może chodzić dwie
doby bez przerwy, w międzyczasie odtwarzać filmy, gry 3D - wszystko działa.
Wejdę na YT i zaraz zaliczam reset.

Próbowałem z różnymi sterownikami, próbowałem reinstalować windows, różnych
wersji flash z najnowszą betą włącznie, różnych przeglądarek.

Odpalałem memtest86 i prime95 - wszystko niby jest ok, nic się nie
przegrzewa.

Ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Procesor Celeron 220 (1,2 GHz), płyta Intel D201GLY2, grafika, sieć i dźwięk
zintegrowane, 1 GB RAM, Windows Media Center.

--
Azarien