Re: Jaki uninstaller?

Autor: A-Z <anty_at_spam.pl>
Data: Tue 18 May 2010 - 06:16:08 MET DST

> Dobry program tego typu robi "snapshoty" systemu plików i rejestru przed i
> po zainstalowaniu programu, a później podczas odinstalowania na podstawie
> porównania obu snapshotów kasuje odpowiednie pliki, klucze, wartosci w
> rejestrze lub je przywraca.
> Tylko dobrze po zainstalowaniu jakiegoś programu włączyć go zafajczyć i
> odfajczyć kilka opcji, by TU wiedział gdzie jeszcze program grzebie w
> rejestrze.
>
> Tak działa Total Uninstall, IMHO jest on najlepszy.
> http://www.martau.com/total-uninstall.php

> [...]

Podany przez Ciebie Total Uninstall w wersji 5.6.1. jest na płytce dołączonej
do ostatniego (6/2010) numeru PC World.
Jest to jednak program shareware'owy, na 30 dni.
Biorąc pod uwagę cel jego zainstalowania działanie przez 30 dni nic nie daje.

Szukam czegoś działającego podobnie, ale freeware.

Pozdrawiam
A-Z