Re: Jaki uninstaller?

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Tue 18 May 2010 - 07:25:47 MET DST

Dnia 2010-05-18, o godzinie 6:16:08, użytkownik *A-Z* napisał(a) w
wiadomości: <news:4bf2148e$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>

> Podany przez Ciebie Total Uninstall w wersji 5.6.1. jest na płytce dołączonej
> do ostatniego (6/2010) numeru PC World.
> Jest to jednak program shareware'owy, na 30 dni.
> Biorąc pod uwagę cel jego zainstalowania działanie przez 30 dni nic nie daje.
>
> Szukam czegoś działającego podobnie, ale freeware.

OK, ale moja odpowiedź dotyczyła zaciekawienia Norberta dotyczącego zasady
działania tych programów, bez wdawania się w szczegóły czy jest to freeware
czy shareware, bo zasada działania jest z grubsza podobna.
Zasadnicza różnica polega pewnie na mniejszej lub większej ilości opcji, w
zależności do której z grup zalicza się dany program.

--
Pozdrawiam
Pink