Re: ulubione progsy

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 18:52:34 MET DST

Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci
news:hskifj$82p$1@news.onet.pl...
> - Paint.NET - przez 3 lata omijalem program szukajac jakiegos edytora
> grafiki, bo slowo Paint w nazwie dziala destrukcyjnie na marketing tej
> aplikacji, lecz gdy w koncu go uzylem bylem bardzo zaskoczony
> mozliwosciami,
> program jest maly a potezny (posiada warstwy i ogromna liczbe
> swietnych
> pluginow, w tym takze pluginy obslugujace format PSD)

Ja podobnie mialem z programem Paint Studio Lite. Przypadkiem gdzies mi
nazwa przemknela, czy moze szukalem kiedys cos zrobic... Mnie sie w nim
podoba, ze jak np. przeskalowuje obrazek, czy dobieram mu kompresje do
zapisu, to niemal online mam podglad rezultatu, oraz ilosci miejsca,
jaka zajmie po zapisaniu.

> - Foxit Reader - maly, szybki i bardzo przyjemny zastepca Acrobata
> (choc z
> niektorymi pdfami interaktywnymi (np. PITy ze stron MF) moze miec
> klopoty)

To w starszych wersjach chyba. Nie wiem, czy o tym samym pisze, mialem
klopoty z obrazami faktur UPC - w starych FOXITach byly kompletnie
pobazgrolone, kod paskowy to byla jakas cudaczna kombinacja
przemieszania bajtów... Nowsze FOXITy (3.x wzwyz) juz maja to
poprawione.

> - Startup Delayer - swietny program rozkladajacy obciazenie HDD
> podczas
> startu systemu

Bardzo tez pomoze, do linii w bootpliku dodac przelacznik /numproc=2, od
tej chwili przy ladowaniu system prawie nie jest zmrozony, w kazdym
razie znacznie krócej i znacznie lagodniej. Tylko, przy wiecej, niz
jednym procku.

> Innych programow (TC, fb2k, XnView, Irfan) nie opisuje, bo juz padly w
> watku
> i sa znane.

A jeszcze owtyczkowane jak sa, to zyc nie umierac.

--
((*))
((+))