Re: ulubione progsy

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 18:45:23 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:hsjt9j$5q6$1@news.onet.pl...

> btw jak podpiales pod system LAME? On ma jakis interface? Nie ogarniam
> tej
> idei i chetnie sie dowiem :-)

Zainstalował się z pakietem K-Lite Mega Pack. Jak wybieram kodek (1) do
pakowania, to jest on na liście (choć często widać to tylko po
oferowanej szybkości przepływu). Systemowy ma do 56 kbps, a do wyboru
mam do 320 kbps, systemowy nie mógł się tak zrobić po instalacji, a
innych kodeków mp3 nie zakładałem.

(1) gdy np. mam w systemowym programie Rejestrator dźwięku wybrać
docelowy format do przekodowania wczytanego pliku WAV, to właśnie wtedy
mam LAME na liście. Więc siedzi jak systemowy. Próbowałem wcześniej z
innych paczek, np. Nimo, nie poszło (paczka Nimo robi za dużo
problemów). Fakt, że kodek siedzi jak systemowy, znakomicie ułatwia mi
przy kodowaniu podpinanym pod EAC, gdzie nie muszę się mozolić z
otwieraniem dodatkowych okienek niby-DOSowych, tylko wszystko dzieje siÄ™
w tle. Do kodeka LAME są oczywiście front-endy. Jakie - UGD...

--
((*))
((+))