Re: ulubione progsy

Autor: fir <fir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 14:36:28 MET DST

Norbert <noreply@reply.no> napisał(a):

> Ze swej strony zaproponuje:
>
> - bLADE Personal Wiki - swietny program do podrecznych notatek zapisywanych
> w plikach o struktorze drzewiastej z obsluga skladni wiki.
>
> - InfraRecorder - nagrywanie plyt
>
> - Archivarius 3000 - genialny! tool dla osob potrzebujacych kontroli nad
> "stosem" dokumentow tekstowych w dziesiatkach roznych formatow, z
> wyszukiwaniem pelnotekstowym i morfologia kilkunastu jezykow (potrafi nawet
> indexowac grupy dyskusyjne), ma wbudowany serwer www, ktory dziala na
> zasadzie podobnej do wyszukiwarki googla, bardzo polecam (niestety
> [...]

te które ja wymieniłem są dosyć
oczywiste i znane, jeszcze raz
lista - choć pewnie znowu o czymś
zapomniełem

total commander
irfan view
winrar
itunes (V.6)
proces explorer
opera
acrobat reader
win dir stat
format factory
techland słownik polsko ang ang polsk
advanced system optymizer autostart cośtam