Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 May 2010 - 11:43:46 MET DST

Dnia Fri, 14 May 2010 10:37:14 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Nie zamierzam podejmować dyskusji, chciałem właśnie jedynie wyrazić swój
> pogląd. Nie sądź że jest pochopny bo jestem zatwardziałym fanem Opery,
> używam jej od dwóch czy trzech lat i wciąż żywię nadzieję że jej przejdą te
> choroby :) Jeśli chcesz dyskutować to idź na stosowne forum i wytłumacz
> tamtejszym że Opera nie jest be :)

Na tych forach wnikają w bardzo drobiazgowe problemy techniczne. A
przecież dla użytkownika one często nie mają większego znaczenia. Liczy
się przede wszystkim ogólna funkcjonalność i stabilność programu, a ta
znacznie się poprawiła. Z Operą intensywnie pracuję na co dzień i w
pracy, i w domu, i nie pamiętam już kiedy mi się ona ostatni raz
zawiesiła. A z wcześniejszymi wersjami nie było wcale tak różowo. Inni
użytkownicy - wymagający, bo biznesowi - którym zainstalowałem Operę,
nie chcą już pracować w żadnej innej przeglądarce, choć wiedzą że
niektórych stron otwierać w niej nie mogą. Zalety przeważyły.

> I zauważ że nie napisałem że Opera jest
> pozbawiona zalet :) Ależ oczywiscie że je ma i to liczne. Tyle że chłopaki
> od jej robienia dali ciała ostatnio. Zapwene pod presją rywalizacji
> rynkowej wypuścili niedopracowany produkt. Gdzieś koło wersji 10.99 już
> wszystko naładzą ale póki co jest źle.

A nie jest tak, że co i rusz instalujesz nowe alfy i bety w nadziei
odkrycia nowych funkcjonalności? Sam tak robię i faktycznie czasem
zdarza się, że po takiej aktualizacji coś nie działa jak należy. Poza
tym parę razy naciąłem się na problemy wynikłe z nainstalowywania nowych
wersji na stare. Nowa, czysta instalacja, i wszystko śmiga.

P.S. Problemy Opera Mail są mi obce, nie używam.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/