Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 15 May 2010 - 09:00:48 MET DST

Osobnik posiadający mail kkwinto@o2.px napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Na tych forach wnikają w bardzo drobiazgowe problemy techniczne. A
> przecież dla użytkownika one często nie mają większego znaczenia. Liczy
> się przede wszystkim ogólna funkcjonalność i stabilność programu,

a wersje 10.50 miałes?
Ja miłaem problem w wersji 9.xx z maglym zuzyciem procesora 100% i
koniecznoscia wyłączenia opery z menedzera urzadzen.
W wersji 10.10 jest ok.
Ale 10.50 to była porazka na maksa i nie było to zadne wnikanie w szczegoly
- polowa stron nie chciała sie pokazywac.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")