Vista SP1 Promotional Kit

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 12 May 2010 - 16:08:57 MET DST

W 2008 roku Microsoft organizował akcję rozsyłania do klientów darmowych
egzemplarzy swojego sztandarowego wówczas desktopowego systemu
operacyjnego w wersji mającej działać przez rok (no, prawie darmowych,
trzeba było jakąś drobną kwotę uiścić tytułem kosztów przesyłki, ale i
tak warto było bo w zestawie była fajna książka bodajże o Windows Server
2008 + ewaluacyjna wersja owego). Dostałem toto, 17 kwietnia 2009
zainstalowałem sobie na jednym komputerze. Angielska Ultimate, więc
pakiet językowy można dociągnąć. No i minął rok, a system jak działał,
tak działa. Spotkał się ktoś z Was z czymś takim?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl