Re: Jaki program do podkastów?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 21:29:44 MET DST

W dniu 2010-05-13 18:35, PureNick pisze:
> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10529905

No ale pakowanie się w nieistniejący produkt to wyląduję jak z tym
fiszem -- za chwilę coś nie będzie działało. Poza tym, zawiesił się 2
razy przy dodawaniu źródła oraz nie umiem zmusić go do pobierania plików
oraz nie wiem gdzie się ustawia miejsce pobierania.

> http://download.cnet.com/Sparks/3000-2168_4-10383205.html

No ale produkt z 2005 roku to już w ogóle prehistoria.

> http://www.seeita.com/RSSA/index.shtml (linki warto czasem przycinać)
> ;)

Niestety bardzo prymitywny, nie umiem wybrać z listy określonych plików
i je pobrać. Ba! nie umiem go zmusić nawet do pobrania jednego pliku :(

> [...]
> No nie wiem, mnie ten interfejs wcale nie przeraża:
> http://exit0.com/howard/brooklynnorth/graphics/goldenear_screenshot_3.jpg

No a mnie przeraża. Udaje jakieś retroradio, nie widzę klasycznego
układu drzewka-wiadomosci-zawartości. Jak mam zarządzać tymi podkastami?
Jak mam pobierać je na dysk? Jakoś całkowicie to dla mnie nieczytelne
narzędzie.

Wychodzi, że na razie kurde nie ma żadnego działającego produktu :(

--
Przemysław Adam Śmiejek