Re: Jaki program do podkastów?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 10:30:43 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Adam Śmiejek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto
slowy:

Najpierw dwuklik na podcast, a potem:
1. Tools > Download Manager, tam prawoklik na pliku i masz klika opcji
2. Tools > Show Media > My Music

> No ale pakowanie się w nieistniejący produkt to wyląduję jak z tym
> fiszem -- za chwilę coś nie będzie działało. Poza tym, zawiesił się 2
> razy przy dodawaniu źródła oraz nie umiem zmusić go do pobierania plików
> oraz nie wiem gdzie się ustawia miejsce pobierania.

> No ale produkt z 2005 roku to już w ogóle prehistoria.

Zaraz sprawdzę kiedy został wydany Corel 9,
używam go do dzisiaj i bardzo sobie chwalę.

> Niestety bardzo prymitywny, nie umiem wybrać z listy określonych plików
> i je pobrać. Ba! nie umiem go zmusić nawet do pobrania jednego pliku :(

U mnie nie chce się w ogóle zainstalować - coś mędzi o Net Framework,
a przecież mam najnowsze paczki, może nie zawierają wersji 1.1...

> No a mnie przeraża. Udaje jakieś retroradio, nie widzę klasycznego
> układu drzewka-wiadomosci-zawartości. Jak mam zarządzać tymi podkastami?
> Jak mam pobierać je na dysk?

Mnie też chwilę zajęło znalezienie tej opcji, ale jest!
KLikasz na przycisk "List podcasts" (na czerwono) i masz menu:
http://exit0.com/howard/brooklynnorth/graphics/goldenear_screenshot_3.jpg

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/