Re: Jaki program do podkastów?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 18:35:10 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Adam Śmiejek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto
slowy:

> Na razie słabo:
[...]

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10529905

http://download.cnet.com/Sparks/3000-2168_4-10383205.html

> # CITA RSS Aggregator -
> -- już nie istnieje
http://www.seeita.com/RSSA/index.shtml (linki warto czasem przycinać)
;)

[...]
> # Golden Ear - an easy to use old-school style podcast receiver; styled
> to look like an retro radio and designed to be as easy to use.
> -- Straszliwy interfejs, nie umiem go na razie zrozumieć.
No nie wiem, mnie ten interfejs wcale nie przeraża:
http://exit0.com/howard/brooklynnorth/graphics/goldenear_screenshot_3.jpg

[...]
> # Juice -
> -- testowałem go już kiedyś. Nie pamiętam co, ale nie działało.

> Jak na razie więc porażka :( Resztę testuję dalej, po zajęciach.

W każdym razie powodzenia.
Ja chyba się zainteresuję programem "Golden Ear".
Ma dużą bazę na wejściu, jak dla mnie (absolutnie subiektywnie) jest
wygodny i przyjemny...

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/