Re: ulubione progsy

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 18:00:24 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
fir@NOSPAM.gazeta.pl raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> wymieniasz z glowy czy to jakas przekopiowana lista?

Kiedyś zrobiłem sobie listę niezbędników,
oczywiście z czasem ich przybywa ;)

> format factory - owszem tez moglbym dorzucic do listy
> (fajny bannnerek z wodą…,

Akurat dla mnie banerek jest najmniej ważny ;)

> xnview raz wlaczylem slabo pamietam ale chyba nic ciekawego

XnView? Bardzo dobra przeglądarka obrazków, ma parę narzędzi/bajerów.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/