Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 May 2010 - 22:48:20 MET DST

Dnia Wed, 12 May 2010 15:43:01 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Czy Opera rzeczywiscie jest juz takim ciezkim softem, ze w krotce wysiadzie
> nawet przy IE?? Jak u Was sie sprawuje [najnowsza,ale i z dwie poprzednie]?
> Otwarcie mniej wiecej 15 zakladek w Operze i w IE [z nakladka maxthon] to u
> mnie dwa rozne swiaty. IE - normalnie chodzi, opera - jak w smole, chocby
> takie przejscie z zakladki na zakladke = trzeszczenie dysku, cos sie
> mieli,pisze, trzeba czekac az wejdzie na te sasiednia zakladke... To tak
> tylko w skrocie, bo wlasciwie kazda operacja przebiega w operze w zwolnionym
> [...]

Cóż, mam z reguły otwartych ~50 zakładek i Opera śmiga tak, jakby było
ich 5. Nie odczuwam żadnych problemów z wydajnością, zwłaszcza po
wypuszczeniu ostatnich kompilacji 10.5x, gdzie przyspieszono ponowne
wczytywanie okienek po restarcie aplikacji. Zajętość pamięci RAM w Win7
- około 700 MB. Dodam tylko, że na stałe mam włączony antyflash i
blokady reklam.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/