Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 09:24:51 MET DST

> Cóż, mam z reguły otwartych ~50 zakładek i Opera śmiga tak, jakby było
> ich 5. Nie odczuwam żadnych problemów z wydajnością, zwłaszcza po
> wypuszczeniu ostatnich kompilacji 10.5x, gdzie przyspieszono ponowne
> wczytywanie okienek po restarcie aplikacji. Zajętość pamięci RAM w Win7
> - około 700 MB. Dodam tylko, że na stałe mam włączony antyflash i
> blokady reklam.

ja jak mowielem mam czesto ponad 100 zakladek (nawet wiecej moze nawet do
300stu czasem) troche zwalnia pod koniec ale dziala generalnie ok
[choc jak mowie mam wersje z zeszlego roku, dla odmiany komp wcale nie za
mocny] - Za to moge powiedzieć że fatalnie zwalnia mi iTunes i używan starej
6stki - i Opere i iTunesa lubie - moje ulubione progsy

irfan view
total commander
process explorer
opera

[uzywam tez aviry - wlasnie zainstalowalem nową wersje i widze ze generalnie ok
ale znacznie spowalnia start systemu (uzywam hibernacji na codzien tak ze
chyba da sie przezyc)]

uzywam tez czegos do kontrolowania aplikacji w autostarcie ale
trzywyrazowa nazwa i zapominam jak to sie nazywa - advanced system
optymizer - sprawdza sie ok

i jeszcze jadna - win dir stat portable - fajna aplikacja

apropos tych progsow - ktos moze cos polecic pasujacego do moich gustow?