Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Wed 12 May 2010 - 15:52:24 MET DST

Dnia 12-05-2010 o 15:43:01 1634Racine <1634@racine.pl> napisał(a):

> jakis koszmar wymodzili zdaje sie operowcy. A kiedys to byl naprawde
> lekki soft...

U mnie wszystko OK. Dużo zakładek jednocześnie otwartych nie stosuje, bo
jest to dla mnie nieergonomiczne (max 10), ale i wtedy wszystko śmiga.
Może i sofy cięższy (ja nie odczuwam), ale wiesz, tu masz kilka rzeczy
wbudowanych. Jak Ci ten kierunek rozwoju nie odpowiada to sobie zmieniasz
na jakąś goliznę (Firefox) i kompletujesz.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?