Re: Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 15:58:09 MET DST

W dniu 2010-05-07 12:53, Araneus Diadematus pisze:

> A to ciekawe, co robi F12, opcja blokuj wszystkie wyskakujące okna...

Adblock to nie jest blokowanie wyskakujących okien, tylko zestaw filtrów
do blokowania reklam wbudowanych w stronę.

> A to ciekawe, co robi PPM na stronie, Zablokuj zawartość, ze shiftem to
> pojedynczo, bez shifta wszystkie, latające reklamy, obrazki? Ops...

Blokowanie reklam po fakcie takie sobie jest. Użyj kiedyś AdBlocka z
Firefoksa to zobaczysz na czym polega różnica. Nie trzeba sobie ręcznie
budować regexpów, tylko są już gotowe. Instalujesz i masz.

> przecież nie ma blokady... Tylko czemu ja o tym nie wiem?

Bo jesteś gikiem, którego bawi pisanie własnych filtrów.

--
Przemysław Adam Śmiejek