Re: Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 17:19:21 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hs169n$6cu$2@news.onet.pl...

> Bo jesteś gikiem, którego bawi pisanie własnych filtrów.

Bawi mnie możność własnej kontroli nad tym co się dzieje, nad tym, że to
ja, a nie program decyduje. Niestety, zdarza się, że to, co tak
chwalisz, zablokuje coś, co powinno puścić. Poza tym są takie sposoby
osadzenia reklamy w treści strony, że adblock nie poskutkuje. Żaden
program nie jest idealny. Poza tym... jednak nie o tym był poczatek
wątku.

--
((*))
((+))