dwa monitory pod 7

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 15:58:43 MET DST

Witam,

Czy jest jakiś prosty sposób na zamianę kolejności
"wykrywania"/zgłaszania się dwóch monitorów pod siódemką?

Aktualnie mój główny to "2" a dodatkowy to "1" i niestety miesza to
niesamowicie. Chciałbym je zamienić numerkami, bo jak się okazuje ma to
gigantyczne znaczenie jeśli o pracę na dwóch monitorach chodzi, z
których jeden jest czasem/zwykle wyłączony.

Ta dwójka to oczywiście, Primary. Ale to i tak nie rzutuje, bo w
momencie wyłączenia Seconary (który ma "1" w menu Rozdzielczość Ekranu)
ekran przeskakuje właśnie na niego :(

Wiem, że gdyby ten Primary był jednocześnie "jedynką" to by problem
ustąpił (nie istniał pod Win XP!)

Przełączanie kabli to też jest jakaś opcja, ale nie wierzę, że nie da
się tego zrobić inaczej...

Pozdrawiam,
Tomek