Re: Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 23:54:07 MET DST

W dniu 2010-05-06 23:31, Michal Kawecki pisze:
> Opera ma od dawna wbudowany mechanizm blokowania wybranych treści na
> stronie www. Nie jest on aż tak wygodny jak adblock, ale jest podobnie
> skuteczny i bardzo prosty w użyciu.

No nie wiem. Kiedyś jakiś fan Opery starał się mnie przekonać, że to
cudowne narzędzie, tylko sam sobie muszę stosowne regexpy napisać, bo
filozofia Opery nie pozwala na manie gotowca zrobionego przez kogoś.

> Można też skorzystać z filtru
> adresów z reklamami, gotowiec przystosowany do polskich portali leży
> tutaj:
> http://www.portal24h.pl/pobierz/detale/internet/651-filtr-reklam-do-opery.html

No to przynajmniej tyle. Swoją szosą, ciekawe co takiego niekoszernego
jest w podejściu typu AdBlock jak w Firefoksie.... Akurat osobiście
nienawidzę FFa i chętnie przesiadłbym się na operę, ale blokuje mnie
głównie brak powiększania tekstu (tak, wiem, jest lupa, ale ona nie
spełnia moich wymagań) oraz właśnie brak wygodnych adblocków.

--
Przemysław Adam Śmiejek