Re: Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 07 May 2010 - 01:24:03 MET DST

Dnia Thu, 06 May 2010 23:54:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> No nie wiem. Kiedyś jakiś fan Opery starał się mnie przekonać, że to
> cudowne narzędzie, tylko sam sobie muszę stosowne regexpy napisać, bo
> filozofia Opery nie pozwala na manie gotowca zrobionego przez kogoś.

No właśnie niżej leży taki gotowiec.

> No to przynajmniej tyle. Swoją szosą, ciekawe co takiego niekoszernego
> jest w podejściu typu AdBlock jak w Firefoksie.... Akurat osobiście
> nienawidzę FFa i chętnie przesiadłbym się na operę, ale blokuje mnie
> głównie brak powiększania tekstu (tak, wiem, jest lupa, ale ona nie
> spełnia moich wymagań)

? Ależ Opera ma doskonale rozwiązaną funkcję płynnego
powiększania/zmniejszania tekstu wraz z obrazkami. Działa to znacznie,
znacznie lepiej niż w FF, już nie wspominając o IE. To jest jeden z
głównych powodów, dla których nie zamienię Opery na żadną inną
przeglądarkę.

> oraz właśnie brak wygodnych adblocków.

Moim zdaniem najnowsza Opera nawet z włączonymi reklamami jest szybsza
od FF.

A'propos, jest jeszcze jeden ciekawy filtr dla Opery (i nie tylko):
AdSweep http://adsweep.org/.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/