Re: Co zrobiłem źle ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 05 May 2010 - 23:03:58 MET DST

Dnia Wed, 5 May 2010 21:31:12 +0200, Marek napisał(a):

> Win XP SP3.
>
> Proste udostępnianie plików. Kilka folderów udostępnionych.
>
> 1. Wyłóaczam proste udostępniaie pliów (zasady lokalne/opcje
> zabezpieczeń/klasyczny modem zabezpieczeń:uwierzytelnianie usera jak samego
> siebie.
>
> 2. Tworzę userów ala,gosia, kasia, każdy z hasłem
>
> 2. zasady lokalne/przypisywanie praw uzytkownika
> a) odmowa logowania lokalnego- dla wszystkich (ala, gosia,kasia)
> b) logowanie w trybie wsadowym: dla (ala, gosia , kasia)
> c) odmowa dostępu z sieci- sprawdzam, czy nie ma tam kogoś z userów
> [...]

Jak masz włączone *proste* udostępnianie plików to system nie sprawdza
poświadczeń, tylko zawsze udostępnia "na gościa". Daj dostęp grupie
"Wszyscy" do udostępnionych zasobów.

Jak skonfigurować udostępnianie plików w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/304040/pl

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/