Re: Co zrobiłem źle ?

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 18:44:21 MET DST

> Jak skonfigurować udostępnianie plików w systemie Windows XP
> http://support.microsoft.com/kb/304040/pl

Dzięki. POczytałem i popeksperymentowałem. Zalezy mi na udostępnia niu na
haslo, czyli "nie - proste"
1. Wyłaczyłem proste udostepnianie plików ((zasady lokalne/opcje
 zabezpieczeń/klasyczny modem zabezpieczeń:uwierzytelnianie usera jak
samego)
2. utowrzyłem userów.

3. Przy próbie udostepniania folderu mam zakładki, jak przy udostępnianiu
"na hasło"= zarówno zabezpiecenia NTFS jak i możłiwość określenia, komu
dany udział udostepniam.

Jak to działa ? Działa tak, że windows na kompie klienta nie pyta o hasło,
zachowuje się jak przy prostym udostępnianiu.

Poledenie net use k: \\komputer\zasob poewoduje zamapowanie dysku, ale
zasób nie jest niedostępny.

Jeżeli w opcjach zabezpieczeń NTFS dam prawo dla grupy wszyscy albo goście,
to mam zgodnie z ustawieniami dl agrupy, ale wciąż dla wszystkich,czyli w
sumie jakby proste udostępnianie dalej obowiązywało.

Zadne ustawienia dla usera lub grupy innej niż systemowe (goście, wszyscy)
nie jest skuteczne. Nie działa też odmowa dostępu dla usera.

W poglądzie udostępnianych zasobów mam jako user nazwę użytkownika z
komputera podłaczonego. Wychodzi na to, że nie działa autoryzacja według
userów. Wyłączyłęm konto gościa- dlaej bez zmian. Co robię źle ? Co jeszcze
ma wpływ zachowanie windos ? Kiedyś mi sie to udwało= próba podłaczen ia do
zasobu konczyła się pytaniem o user i password.
Help!!

PS. Co znaczy logowanie w trybie wsadowym ?