Co zrobiłem źle ?

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 21:31:12 MET DST

Win XP SP3.

Proste udostępnianie plików. Kilka folderów udostępnionych.

1. Wyłóaczam proste udostępniaie pliów (zasady lokalne/opcje
zabezpieczeń/klasyczny modem zabezpieczeń:uwierzytelnianie usera jak samego
siebie.

2. Tworzę userów ala,gosia, kasia, każdy z hasłem

2. zasady lokalne/przypisywanie praw uzytkownika
 a) odmowa logowania lokalnego- dla wszystkich (ala, gosia,kasia)
 b) logowanie w trybie wsadowym: dla (ala, gosia , kasia)
c) odmowa dostępu z sieci- sprawdzam, czy nie ma tam kogoś z userów
zdalnych

3. Udostępniam zasoby,ali, gosi i kasi doaję pełny dostep do zasobów, które
sa dla nich)

I.. Kicha. Z komputera w tej samej grupie robiczej próbuję się podłączyć
(zamapować dysk) i.. albo mi sie nie udaje (komunikat:użytkownikowi nie
przyznano żądanego typu logowania na tym komputerze) albo się udaje (dysk
jest zamapowany) ale nie ma do nieg dostępu. (ani odczyt, ani zapis)

Ponadto winda mmnie nie pyta o hasło...

Co skopałem ?