Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 21:09:34 MET DST

A rzecz we wtyczce Google Earth, której Opera jakoby nie obsługuje.
Gówno prawda, ślicznie obsługuje, tylko dlaczego Google mnie zmusza do
przestawienia opery w tryb maskowania saię jako Fx (przestawienie, aby
się normalnie przedstawiałą jako Fx, czy IE nic nie daje, pisze, ze
przeglądarka nie wspiera, przestawienie w tryb maskowania jako IE
powoduje, że każe pobrać wtyczkę). Przecież to działa u mnie w Operze,
ciekawi mnie, czemu Google tak kłamie... I zmusza do drobnego
oszustwa... Skogo gugl kłamie, to ja mu też kłamać będę :P

--
((*))
((+))