Re: W7 - jak podłączyć/odłączyć dysk SATA?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 20:41:18 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:1ozxr3tmfjiu7.78yqkvakldn5.dlg@40tude.net...
> niczego o standardzie USB, SPDIF itp. Z kolei czytając o SATA w

USB też jest przecież hot-plug.

> dokumentacji tego standardu dowiedziałem się, że jest hot-plugowany
> lecz
> ani słowa na temat w jaki sposób, jak tego w praktyce używać, czy
> Windows
> musi "coś" mieć aby to osiągnąć itd...

Na pewno musi mieć sterowniki. Nie sprawdzałem tego u siebie, nie
powiem, jak się system zachowa przy (p)odłączeniu dysku SATA. Na pewno
odłączać wtedy, gdy do dysku nie jest nic pisane, a bufor zrzucony.
Zdaje mi się, że na jakimś komputerze (z XP na pokładzie) widziałem w
zasobniku opcję "wysuń/odłącz" w odniesieniu do dysku SATA właśnie.

--
((*))
((+))