Re: W7 - jak podłączyć/odłączyć dysk SATA?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 20:38:13 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:xzue2e2eybv9.1lmy9rvq5znec.dlg@40tude.net...
> Pewnie, że ryzykowna. W zasadzie test taki niewiele wniesie nawet
> jeśli 20x
> mi się uda. Moje pytanie dotyczyło bardziej realizacji jednego z
> założeń

Musi się udać, SATA (nie wiem jak SAS, ale logika nakazuje potwierdzić)
jest hot-plug, tak zresztą zaprojektowany - popatrz na wtyczki do
złączy, problem może być głównie w obsłudze tego przez system operacyjny
zwlaszcza w starszej wersji, który to system może po prostu zgłupieć,
widząc nagle coś, czego się nie spodziewał.

> standardu SATA w systemach Windows. Nie bardzo to sobie wyobrażam i
> pozwolę
> sobie na takie zabawy gdy będę miał 100% pewności, że niczym nie
> ryzykuję.

Tak, ze względu na obsługę przez system, OIDP, dopiero od Visty wzwyż
jest to przewidziane w systemie. Wcześniej może, ale nie musi się udać.
Zrobienie prób popieram.

--
((*))
((+))