Re: W7 - jak podłączyć/odłączyć dysk SATA?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 05 May 2010 - 19:55:07 MET DST

Dnia Wed, 5 May 2010 13:11:19 +0200, marfi napisał(a):

> U mnie się da - zacznij od przeczytania dokumentacji płyty głównej.

Z dokumentacji dowiedziałem się jedynie jak włożyć procesor i gdzie
podłączyć zasilacz oraz, że ma podwójną ilość miedzi...

Zerknij sam:
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-p55a-ud3r_10.html

Tak czy owak nie bardzo chwytam Twoją intencję. Standard SATA jest
niezależny od płyty głównej - one tylko go implementują na zasadzie
jest/nie ma - ak mi się wydaje. Podobnie w dokumentacji płyty nie wyczytam
niczego o standardzie USB, SPDIF itp. Z kolei czytając o SATA w
dokumentacji tego standardu dowiedziałem się, że jest hot-plugowany lecz
ani słowa na temat w jaki sposób, jak tego w praktyce używać, czy Windows
musi "coś" mieć aby to osiągnąć itd...