Re: [xp] jak skasowac System Volume cośtam

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Tue 04 May 2010 - 11:57:39 MET DST

> wyłaczyłem przywracanie systemu ale zablokowany kawał dysku jest
> zablokowny nie nie wiem jak to zwolnic - system pozatym (mam
> zainstlowany od dwu lat i specjalnie nie oszczedzam) dziala 'jak złoto'
> Dysk tez mam skompresowany i tez to dziala ok; problem tylko wtym
> jak mowie ze wylaczanie przywracania systemu nie zwolnilo mi
> zablokowanych 700 MB (w sumie to ok 1G) przydaloby mi sie to miejsce
> bo powywalalem juz niemal wszystko co sie dalo i ciagle cierpie na
> braki miejsca

Nie tylko przywracanie systemu korzysta z tego katalogu,
usługa indeksowania plików na pewno korzysta z tego folderu,
prawdopodobnie IIS także umieszcza tam jakieś swoje dane.

Za pomocą Process Monitora z Sysinternals sprawdź
jakie inne usługa na twoim komputerze korzystają ze znajdujących sie tam
plików.

--
Pozdrawiam