Re: [xp] jak skasowac System Volume cośtam

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 May 2010 - 10:47:31 MET DST

> Użytkownik "fir" <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Wyłączyć przywracanie systemu (jak jest sprawny system i sprawny sprzęt,
> to można sobie pozwolić), katalog wprawdzie zostanie, ale dane ze środka
> polecą w kosmos. Ostrożnie przy instalacji nowych programó, gryby doś
> rypnęło, nie będzie jak przywrócić stanu poprzedniego. Kompromisowo,
> można ograniczyć ilość punktów przywracania, nie kasując ich całkowicie.
> Jeśli nie zależy ci na wydajności (wolniejszy transfer plików), to
> możesz skompresować dysk (a ściślej - partycję, dane na niej).
> [...]
wyłaczyłem przywracanie systemu ale zablokowany kawał dysku jest
zablokowny nie nie wiem jak to zwolnic - system pozatym (mam
zainstlowany od dwu lat i specjalnie nie oszczedzam) dziala 'jak złoto'
Dysk tez mam skompresowany i tez to dziala ok; problem tylko wtym
jak mowie ze wylaczanie przywracania systemu nie zwolnilo mi
zablokowanych 700 MB (w sumie to ok 1G) przydaloby mi sie to miejsce
bo powywalalem juz niemal wszystko co sie dalo i ciagle cierpie na
braki miejsca