Re: [xp] jak skasowac System Volume cośtam

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 May 2010 - 12:09:58 MET DST

> Nie tylko przywracanie systemu korzysta z tego katalogu,
> usługa indeksowania plików na pewno korzysta z tego folderu,
> prawdopodobnie IIS także umieszcza tam jakieś swoje dane.
>
> Za pomocą Process Monitora z Sysinternals sprawdź
> jakie inne usługa na twoim komputerze korzystają ze znajdujących sie tam
> plików.

heh, obawiam sie ze mam zarowno właczonego IIS'a jak i indeksowanie
dysków (i za bardzo nie wiem jak to wylaczyc bo nie mam sily by dokladniej
poszukac - co do indeksowania to odznaczylem 'zezwol na indeksowanie
zawartosci' we wlasciwosciach dla dysku ale nadal mi probuje indeksowac
ten dysk - zawsze kiluje ta usluge z proces explorera (tj po restarcie
systemu raz na dwa tygodnie bo zwykle uzywam hibernacji (swietna rzecz);
co do iis to nie mam pojecia gdzie to wylaczyc - [[wczoraj wogole
powylaczalem wiekszosc uslug przez services.msc (te ktore na oko nie sa
potrzebne, wzorujac sie na oko po ich opisach, zostawilem te 'dyskowe'
i 'security' 0 ich lista w proces explorerze mi sie skrocile do jednej
trzeciej) jakby ktos mogl powiedzec jak powylaczac iis i indeksowanie to
dzieki, bo nie mam troche sily szukac, ew, co jeszcze bez problemu moge
wylaczyc

TiA, fir