Re: W7 - pytanie o zasady nawigacji po systemie.

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 04 May 2010 - 10:48:28 MET DST

hehe ... no to szczerze mówiąc wiem mniej więcej tyle samo ile przed
zadaniem wszystkich pytań :-)

Może inaczej. Nieco zmienię sytuację.

1. Załóżmy hipotetycznie, że chciałbym w Windows założyć folder, którego
nie ma być: coś na zasadzie "Użytkownicy" i ma on być widoczny i prowadzić
do istniejącego foldera, którego nie ma być widać, tak jak "Users". Nie
chodzi tu o zwykłe ukrycie foldera gdyż będzie on widoczny po włączeniu
opcji "pokaż ukryte" lecz o kolejny stopień ukrycia, taki jak posiada
"Users" (wnioskuję, że w W7 istnieje gradacja niewidoczności plików i
folderów). Jak osiągnąć te dwa efekty?

2. Dlaczego kliknięcie na skrócie np. "send to" i paru innych w lokalizacji
j/n otrzymuję komunikat, że C:\Users\xxx\SendTo nie jest dostępny skoro go
widzę na ekranie? Wiem, że to skrót (a więc mimo wszystko istnieje) ale
skoro nim jest to powinien gdzieś prowadzić? Jeśli nigdzie nie prowadzi,
czyli nie posiada żadnej funkcjonalności to po co on jest?

3. Jak sprawdzić dokąd prowadzą skróty w Windows?