Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 29 Apr 2010 - 00:29:52 MET DST

** Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> wrote:

> Ciezko wymienic w netbooku uklad graficzny ;)

Wymień netbooka. :-)

> Wymienilem netbooka na inny, z inna karta Intela (3100 vs 945) - to samo. Nie
> wiem, czy sprzedawca bedzie mial ochote na kolejne zamiany ;)

To może weź jakiegoś nie na Intelu tylko np. na Nvidia ION czy coś z Ati (też
są Lenovo X100).

(...)

> Plus kasa, ktora poszla na sprzet. Glodny nie bede chodzil, ale troche droga
> podstawka pod kwiatki.

> A moze jak znajde troche czasu, to wydam te $50

No czyli to kwestia czasu nie funduszu. Bo skoro skłonny jesteś wydać $50 aby
utwierdzić się, że coś nie działa no to nie zubożejesz moim zdaniem (modulo
jesteś nienormalny ;).

(...)

> Sterownik w koncu podpisany przez "Microsoft Windows Hardware Compatibility".

Ale, że to niewiele znaczy to od dawna jest oczywiste przecież.