Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 30 Apr 2010 - 13:20:28 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:c1kma7-sa5.ln1@kosmosik.net...

> Ja kiedyś podobne ich podejście na własnej skórze odczułem tzn. stara już
> sprawa modemów HIS Ericssona (SDSL) - to co kiedyś była usługa TP SDI. Modem na
> porcie szeregowym. Windows 2000 u *wszystkich* użytkowników wieszało się
> regularnie. Jak się okazało był błąd w Windows w obsłudze stosu czegośtam.
> Chyba 2 lata to trwało i błąd wykazali... inżynierowie Ericssona bo MS palcem
> nie kiwnął, potem MS wydał patcha no ale już siedziałem na Linuksie
> (alternatywą było Windows 9x czy NT to sorry).

Kolejny raz piszesz bzdury. Od samego początku było wiadomo, że
to błąd w Windows, a jak się okazało konkretnie w Ndiswan.sys, bo
SDI w sumie nie miało żadnego sterownika. Również nie wszystkich
dotyczył ten błąd - przynajmniej nie wieszało się SDI, a przewracał się
system. Konkretnie dotyczyło to tych, którzy 'dostawali' mocno
pofragmentowaną/nieprawidłową ramkę ppp. Zobacz też sobie datę
wydania poprawki, datę wprowadzenia XP na rynek, datę wprowadzenia
SDI na rynek i porównaj z tymi 2-latami, o których podpowiada ci
twoja bujna fantazja.

Piciu