Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Thu 29 Apr 2010 - 00:14:08 MET DST

Am 28.04.2010 23:53, Konrad Kosmowski wrote:

> No bo przecież ma. :-)

> Inny układ graficzny? Szczerze mówiąc ja nie znam problemu - ale to poważnie
> jest aż tak powszechne?

Ciezko wymienic w netbooku uklad graficzny ;)

Wymienilem netbooka na inny, z inna karta Intela (3100 vs 945) - to
samo. Nie wiem, czy sprzedawca bedzie mial ochote na kolejne zamiany ;)

Nie wiem czy duzo osob uruchamia Adobe Flash Media Encodera na kartach
Intela, ale zgadne, ze to nie jestem tylko ja. I na 99% nie jest to
jedyny program, ktory powoduje ten blad (google mowi o Windows Media
Playerze i plikach wma, ktore to powoduja itp.).

> Haha. To są jednak mistrzowie - za możliwość zgłoszenia błędu trzeba płacić?
> Bezcenne.

> Oj tam już nie przesadzaj - jeżeli stać Cię na wydanie 50 dolarów w ten sposób
> to nie zubożejesz. ;P

Plus kasa, ktora poszla na sprzet. Glodny nie bede chodzil, ale troche
droga podstawka pod kwiatki.

A moze jak znajde troche czasu, to wydam te $50 - zobaczymy, jak dziala
ten zachwalany, komercyjny support. Rzecz jasna, trzeba bedzie gdzies
opisac.

Sterownik w koncu podpisany przez "Microsoft Windows Hardware
Compatibility".

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org