Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 22:56:44 MET DST

** Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> wrote:

> No chyba ich tez nie obchodzi.

Nie obchodzi ponieważ mają statystyki, że problem powoduje sterownik Intela,
więc mają na to wyjebane, Intel najwyraźniej też ma skoro nie poprawią
sterownika.

Ja kiedyś podobne ich podejście na własnej skórze odczułem tzn. stara już
sprawa modemów HIS Ericssona (SDSL) - to co kiedyś była usługa TP SDI. Modem na
porcie szeregowym. Windows 2000 u *wszystkich* użytkowników wieszało się
regularnie. Jak się okazało był błąd w Windows w obsłudze stosu czegośtam.
Chyba 2 lata to trwało i błąd wykazali... inżynierowie Ericssona bo MS palcem
nie kiwnął, potem MS wydał patcha no ale już siedziałem na Linuksie
(alternatywą było Windows 9x czy NT to sorry).

(...)

> Po co w ogole te cyrki z "Windows Logo", highest quality itd., skoro internet
> mowi, ze sterownik jest do d... juz pare lat?

Marketing i nic więcej.