Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 22:49:14 MET DST

Am 28.04.2010 22:22, Konrad Kosmowski wrote:

> Bo to nie jest bugzilla tylko system statystyczny, zbiera pewnie tylko bazowe
> informacje - to co Ci się wyświetliło. Potem na tej podstawie Microsoft może
> się chlubić, że wiedzą iż, np. X% zwisów Windows 7 powodują sterowniki firm
> trzecich - tylko kogo to obchodzi?

No chyba ich tez nie obchodzi.

Bo jak wpisac w goole "intel gma windows bsod" czy podobne, to wynikow
jest tyle, ze ho ho.

Od wczesnych wersji Visty az po kwiecien tego roku.

Po co w ogole te cyrki z "Windows Logo", highest quality itd., skoro
internet mowi, ze sterownik jest do d... juz pare lat?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org