Re: jakie silne narzedzie do odzyskiwania danych?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 12:04:28 MET DST

Piotr Palusiński in news:4bd7c074$0$19173$65785112@news.neostrada.pl
> In news:hr7qg9$cq5$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> To sprawdź jeszcze tymi:
> PC Inspector http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=11 - uruchom z
> innej partycji
> Restoration http://www.download.net.pl/1598/Restoration/
> Testdisk http://www.cgsecurity.org/ .
> Przyklady uzycia http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples

tymi softami efekt w zasadzie bez zmian:
owszem znajdują wyrzucone pliki i, jak wczesniej, w niektorych nawet nazwa
bez zmian zachowana, ale i w tych, i w tych, ktore nazwe mają juz lekko
skancerowaną, zawartosc = krzaki; w niezmienionej postaci odzyskuje sie
nadal tylko jeden plik.

Mnie zastanawia, dlaczego taka kaszanka przy odzyskiwaniu, bowiem jest, jak
pisalem: ani nic w tle nie nadpisalo, a partycja z dwa/trzy dni temu
defragmentowana [to przy okazji moja dopowiedź do uwagi z innego posta w
watku]. Oczywiscie jest problem fat32 [mam]/ ntfs. Ale jest,jak jest i chce
odzyskac z fat32, ktory jednak pozwala odzyskiwac przy zachowaniu pewnych
podstawowych warunkow brzegowych, a te sa w tym przypadku zachowane. wiec
jednak zdziwienie, ze efekt az tak zerowy.